Vi vil gerne hjælpe dig
Se venligst denne menu – måske finder du svaret på dit spørgsmål her. Har du brug for at kontakte os? Så kan sende os en besked længere nede på siden
Ofte spurgte spørgsmål
Hvordan fungere et Blomsterboks abonnement?
Vores Blomsterboks-abonnement er fleksibelt og uden nogen form for binding. Du har frihed til selv at vælge, hvor ofte og hvor længe du vil modtage blomster. Du betaler kun for de buketter, du faktisk modtager. Ved tilmelding kan du vælge bukettens størrelse og hvor ofte du ønsker leveringer, og du kan altid justere disse indstillinger senere via din konto. Her kan du også vælge specifikke uger, hvor du ønsker blomsterlevering. Hvis du ønsker at sætte abonnementet på pause, kan du nemt gøre det selv på din konto, eller ved at kontakte vores kundeservice. Hvis du kun ønsker én buket, kan du vælge 'engangskøb', og vi leverer den én gang – til dig selv eller som gave til en anden.
Hvordan sætter jeg mit abonnemet på pause?
Skal du på ferie, eller har du andre grunde til at sætte dine blomsterleveringer på pause? Det er nemt at gøre. Log ind på din konto, gå til "Mine ordre", og vælg den abonnementstype, du ønsker at pause, under “Håndter abonnement”. Klik på “Mit abonnement”-fanen, og du vil finde muligheden "Sæt på pause eller annuller" nederst på siden.
Vær opmærksom på, at når et abonnement først er annulleret, kan det ikke genoprettes! Hvis din næste levering allerede er under behandling, vil den blive sendt som den sidste buket, før du tager en pause.
Kan jeg ændre en ordre efter jeg har bestilt?
For at afbestille eller ændre noget, skal det gøres inden for vores angivne tidsfrister. Hvis du for eksempel har en levering planlagt til en mandag eller tirsdag og ønsker at ændre den eller sætte din konto på pause, skal det ske senest fredag kl. 23.59 ugen før.
Hvordan vil min ordre blive sendt?
Vores ordre bliver pakke og kørt ud i starten af hver uge. Da din ordre kommer fra lokale blomsterhandlere vil de bringe dem ud til dig med deres interne chauffør. Hvis du køber enkeltkøb, vil der gå 2-4 hverdage før du for dem leveret
Kan jeg returnere mine ordre hvis jeg fortryder?
Vi står bag vores blomster, og vi ønsker, at du elsker dem lige så meget som vi gør. Hvis du ikke er tilfreds, så kontakt venligst vores kundeservice, så vi kan finde den bedste løsning, ellers kan du læse vores refusionspolitik